Tips - Lyko.se

Hej där! Tänkte bara berätta lite snabbt om ett "testpaket" som jag beställt hem från lyko.se. Jag har gjort detta en gång tidigare, och båda gångerna vart jag väldigt nöjd med vad jag fick. Man får hem fem stycken miniprodukter som man kan prova. Denna gången fick jag dock sju stycken. (!!) Och eftersom jag beställde för ett visst pris fick jag rabatt på en gelpenna som ska göra tänderna vitare.
 
Detta är vad jag fick!
 
 
 
Ett litet parfymprov från Escada, luktar supergott!
Shampoo & balsam från Sebastian Penetraitt. Ska vara stärkande och reparerande.
 
 
Hand & Nagelkräm från Dermalogica, oparfymerad.
Daghandkräm från Depend. Har en sedan tidigare och vet att den funkar superbra.
Nagellack från Orly i färgen Star Spangled.
 
 
Gelpennan Forever White.
Peel Off Mask som ska fungera mot akne. Innehåller bara vatten, havsmineraler & parfym!!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0