15 december

Har inte haft någon tid över till bloggen idag, förlåt!
Igårkväll hade vi det supermysigt med bowling och allmänt mys hemma hos jackie. Idag började dagen redan klockan åtta i ishallen för att åka igenom numrena till vår juluppvisning nu på fredag. Det tog några timmar men var verkligen värt det! Jag kom på att jag inte skulle ha någon tid över till att handla julklappar så jag, mamma & pappa tog en spontantripp till Allum och handlade julklappar. Tro det eller ej, men jag är faktiskt helt färdig!! Känns sååå gött. Nu har jag suttitoch försökt rimma en stund, men la ner det efter ett tag. Haha, är helt kass... Nu ska jag alldeles strax åka in och träna igen. Kanske hinner skriva något ikväll, får se. Puss sålänge ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0