B&BW

 
Bath & Body Works - White Citrus, Sweet Pea, Carried Away

Själv är jag inte mycket för bodylotion, tycker det är för rinnigt och föerdrar bodybutter. Men ifall jag använder lotion är det någon utav dessa tre. Dem är liiite tjockare än vanliga och luktar så himmelskt gott alla tre! De två första fick jag av min mokus (mammas kusin) förra julen och den tredje fick jag av Emmy när jag fyllde år. Har alltså inte köpt någon själv och anledningen till det är att de tyvärr inte går att köpas i Sverige. Inte över nätet heller. Det är sjukt synd! Men åker du utomlands och hittar en bath & bodyworks tycker jag definitivt att du ska gå in och kolla och lukta! Det finns sååå mycket goa dofter! Av dessa tre är nog Carried Away min favvis. Den luktar så fräscht men ändå så gott. Haha, ni fattar? Inte sådär överdrivet sött liksom.
 
xx

Kommentarer
Postat av: EMMAWHO

Mums!

2013-12-11 @ 14:23:52
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0