Q/A Min kamera

Fick en fråga för ett tag sen om vilken kamera och objektiv osv jag har och även vad det kostade.
 

Min kamera har jag haft i typ ett och ett halvt år tror jag och jag gillar den supermycket. En bra nybörjarkamera då den är lätt att förstå sig på osv. Jag har modellen Nikon D5100 och den kostade 6190:-. Betalade den själv så jag är asstolt för det haha. Objektiv kan jag inte så mycket om över huvud taget. Vet inte ens hur man på bästa sätt skriver ut vad dem heter... Men har iaf ett 18-55mm och ett 35mm, men använder knappt 35mm. Har ingen aning om vad dem kostade, men runt 1-2000:- kanske? Utöver kameran och objektiven har jag också en fjärrutlösare som är bland det bästa jag köpt. Så mycket enklare och allt går mycket fortare! Den jag har är inte särskilt avancerad eller fancy eller nåt. Kostade typ 200:- tror jag.
 
Har inte så mycket mer att säga, haha. Jag är verkligen en nybörjare gällande foto och har väl kameran mest för att det kan vara bra att ha. Hoppas du fick svar på din fråga iaf! Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0