1 november

Hallå ni!
Lovade ju att berätta om kvällen så det gör jag nuuu. Haha, blev lite senare än planerat men så blir det ibland! För det första kan jag säga att vi inte hade någon vanlig träff utan en överraskningsfest för Alice. Åh det var riktigt lyckat och hon anade ingenting! Vi åt min absoluta favvistårta också vilket ju var ett enooormt plus! Det var självklart superroligt och mysigt att träffa Alice igen, kramade typ ihjäl henne. Haha, första kramen typ skakade jag... Jaja, vi pratade en massa och hon berättade massa saker som hänt i Australien osv. 
 
Mot kvällen, typ halv elva, var vi tvugna att gå från Emmy allihopa. Då gick Alice, Elsa, Matilda & Linn till Elsa så där fick vi säga hejdå till dem. Jag, Joanna & Alina gick till Zack & Joel där också DV & Adam var. (Det blev en jädra massa namn där på en gång, haha). Vi snackade lite till en början men sen tog vi fram Guitar Hero och spelade i fleeera timmar. I slutet var det jag, Joanna, Adam, Zack & Joel som var där och hade TVn på ashög volym och typ låg i en hög och spelade. Haha, riktigt mysigt faktiskt! Åkte hemåt runt tre och kom nyss hem nu. Har varit en riktigt rolig och lyckad dag med mina favvvvvisar! Puss på er 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0