2 november

Varnar för lite långt & fult inlägg eftersom jag nu ska klämma in en hel dag, haha.
 
Idag har nog bloggningen varit sämre än någonsin, ber om uuursäkt! Iaf så tänkte jag nästan skita i att åka in idag och bara ligga hemma och chilla istället eftersom jag var lite seg i kroppen osv. Gick nämligen och lade mig klockan sju i morses. Haha, lyckat Amanda! Lyckats vända på dygnet som vanligt, blir sääkert kul att gå upp till skolan på måndag! :)))))
 
Nämen, bestämde mig för att åka in till sist iaf. Jag tog bussen in vid sju och gick då direkt till Emmy där också Alice & Joanna var. Vi satt och skrattade och pratade och käkade choklad (WILLY WONKA!!!) som Alice hade tagit med sig från Australien. Den var helt gaaalet god kan jag ta o meddela! Och jag och Joanna, dumma som vi är, började tjata om guldbiljetter och chokladfabriker osv tills Alice sa till oss att Willy Wonkas chokladfabrik faktiskt inte fanns, haha. Efter ett tag träffade vi Adam, Jonatan & DV och gick hem till Adam tillsammans med dem. Där satt vi mest och tjötade och lyssnade på musik. När vi gick därifrån följde jag med Adam & DV till DV och tjejerna vet jag faktiskt inte riktigt vart de tog vägen, haha. Där var vi iaf och hängde med hans syster och kollade lite på tv och tog det allmänt lugnt.
 
 
 
Eftersom bussarna gick cpdåligt idag och mina föräldrar är i Stockholm så skjutsade Karin hem mig och min syster. Karin är alltså en av Erikas kompisar, haha. När vi kommit ut till Anten ser vi att det är en ovaktad "brand". Så vi tar och ringer 112 och får dit brandkår och hela köret. Haha, branden var seriöst minimal och brandmännen gick i princip runt med ficklampor för att hitta den. Men den gick typ under marken, så den var ändå ganska stor och verkligen inte så att vi hade kunnat släcka den själva! Haha, läs om oss i tidningen imorrn! Skämt åsidoooo...
 
 
 
 
Vi hörs senare lovies, pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0