Igår & Idag

Idag är jag hemma från skolan pga halsen. Har ännu ondare idag och har lite svårt att prata.
 
Iaf så gick det mycket bättre igår än i lördags. Första piruetten kaosade lite bara, haha. På vägen hem stannade jag och pappa till på donken och köpte mat, haha standard! Jag åkte inte hem direkt utan var hos Adam en stund och var med han, DV & Julia. Vi gjorde inte särskilt mycket men det var längesen jag träffade Julia så det var kul iaf! På kvällen såg jag på EMA galan med mina syskon vilket var ganska kul. Sedan somnade jag i gaanska bra tid ändå. Haha, enligt mig iaf... Nu står det pll och sedan plugg på schemat, puss på er 
 
bildlöst inlägg, ber om ursäääkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0