Måndag

Hej ni! 
Imorses lyckades jag försova mig som jag gör nästan varje måndag, hehe. Missade bussen med seriöst en halv minut...  Idag i skolan var det bara det gamla vanliga, matte, spanska, NO, svenska. Efter skolan åkte jag, Wille & Adam hem till Adam där vi bara tog det allmänt chill. Åkte hem vid halv sju typ. Här hemma har jag inte gjort någonting. Har svinont i huvudet och halsen tyvärr, hoppas inte jag håller på att bli sjuk igen! Orkar verkligen inte. Håll tummarna för mig! Pussar ♥
 
 
kör på den här gamla bilden
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV; Tack! Det var riktigt gott! :) Fin blogg du har!!

2013-11-19 @ 11:27:59
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0