Skola, gbg & morgondagen

Stort FÖRLÅT för bloggningen idag! Det blev helt enkelt inte av... Var i skolan och det gick faktiskt relativt snabbt och jag var inte alls lika trött som jag trodde att jag skulle vara. (Det tog några timmar att somna igår...) Var dock extremt okoncentrerad och störde som vanligt skiten ur min klass, haha. Efter skolan åkte jag till Göteborg med Alice och Emmy. Vi sprang runt i lite affärer och kollade mest, men fick med mig lite saker hem som jag är supernöjd med. Men får ta och visa det någon annan gång, kanske imorgon ifall jag har tid. Imorgon står det förhoppningsvis både gym och vänner på schemat. Det kommer säkert bli superbra!
 
Vi hörs mer imorgon, pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0