tredje

Hej där!
Jag var alltså och tränade idag, det gick sådär. Var somsagt lite otagg idag också hade jag superont i ryggen! Men det får gå bättre nästa gång helt enkelt. När jag kom hem åt jag lite och som efterätt hade min syster med sig små spökbakelser från jobbet (ett cafe) som är sååå supergoda. Vi åt dem förra halloween också. Sedan har jag tagit ett långt, varmt bad och druckit varm choklad. Mysfaktor hundra! Imorgon är det skola som gäller och oj vad jag inte är redo för det! Vill ha en veckas lov till... Men sen är det bara sju veckor till jullov, så det är ju kul iaf. Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag inte kommer för sent första dagen, haha, hade inte förvånat mig... Många pusssar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0