Gymnasiemässan osv

Idag var jag alltså på gymnasiemässan med min klass och resten av niorna på skolan. Har galet mycket påsar, broschyrer, kataloger osv med mig hem, haha. Det var extremt jobbigt att gå runt där då jag har sån jävla träningsvärk i benen sen fysen igår. Alla trappor, hahaha, vet inte huur mycket jag, Elina & Veronica klagade! Jaja, har nog kommit framåt lite i mitt gymnasietänk iaf, vet typ linje & inriktning nu och det är ju alltid något. Dock vill jag egentligen inte gå i Alingsås utan hellre Göteborg, men vi får se hur det blir och ifall jag orkar pendla osv. När jag var där köpte jag också ett fuck cancer armband som jag länge velat ha. På vägen hem var det ett litet gäng som missade tågen, så det kunde vi skratta lite åt, haha. Dock var jag med på alla tåg! Förvånade? Nejdå. Jaja, jag & Vilma gick till donken och åt lunch och sedan åkte vi till skolan för att ha en hälsalektion. Har inte mycket mer att skriva om, så vi hörs senare eller imorrn eller nåt. p&k ♥
 

Kommentarer
Postat av: Siiimon

Skratta int åt mig! x)

2013-10-10 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0