Helgen

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev, haha. 
 
I fredags tränade jag lite och på kvällen åt jag sushi med min familj. Galet gottttt! På kvällen färgade jag håret också. Det är sjukt mörkt nu, haha! Men jaja, det är väl bara att vänja sig antar jag.
 
I lördags var jag iväg och tävlade första programmet i Stenungsund. Det var första tävlingen i en klass med både äldre och bättre åkare och jag hade ett nytt program så jag var heelt sjukt nervös! Men för att vara första gången gick det ändå okej tycker jag. Ramlade dock på ögeln och sista piruetten är bara att skratta åt. På kvällen såg jag en hockeymatch som några vänner spelade tillsammans med Adam, Alex & Manne. Det var lite mysigt ändå, snackade massa osv.
 
På söndagen tävlade jag andra programmet som också gick okej. Blev lite väl mycket enkelhopp och lite halvkaosade piruetter, men ändå okej. Slutade tävlingen som femma vilket jag är nöjd med med tanke på förutsättningarna. Endel jag tävlar mot är tre år äldre, haha. På kvällen var jag hemma och pluggade och massa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0