Mission impossible

Något jag börjat tänka mycket på det sista är hur överdrivet mycket "produkter" eller vad man ska kalla det jag har. Jag har seriöst ingen plats för allt längre! Så planen är att från och med nu göra mitt allra bästa för att faktiskt använda upp allt och inte använda lite ur den tvålen och lite av den där andra osv. Haha, det har fan gått för långt på det stadiet! Detta inkluderar verklgien allt, smink, tvålar, krämer, nagellack, parfym, you name it. Kanske att jag lägger upp bilder på det jag använder upp? Har inte bestämt mig än, men det märker vi! Önska mig lycka till för dethär är på riktigt svårt, haha! 
 
Tänker även säga godnatt med det här inlägget för nu kommer det inte upp något mer idag. Så natti älskade ni ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0