2013 ♥

Nej, jag sitter inte vid en dator just nu utan detta är tidsinställt, haha. 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ajjemän! Men tänker inte skriva det här...

 

Hur har ditt 2013 varit? Största delen var helt perfekt, men som alltid hände det också dåliga saker. Just den jag menar var rätt så enorm och har verkligen påverkat både mig, mina vänner och alla inblandade så mycket.

 

Blev du kär i år? Kär är och ta i.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Den sjätte juli, dagen jag konfirmerades och lämnade Hjälmared.

 

Vad är din största framgång 2013? Oj, inget egentligen, haha.

 

Bästa köpet? Haha, kan låta hur som helst, men min älskade älskade ryggsäck från Accessorize. Shit vad jag älskar den. Har halva mitt liv däri och har med den överallt, verkligen överallt... Haha.

 

Vad spenderade du mest pengar på?  Mat...

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina underbara och helt perfekta vänner. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 21 guns, Från balkongen, Brev från kolonien, Missbruk beivras, Big fat, Here I am to worship, Drunk, Move, Hey brother, Wake me up, American idiot osv...

 

Vem har du umgåts med mest? Adam eller tjejerna. (Emmy, Pattis, Elsa, Linnea & Alice)

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nope

 

Vart reste du under 2013? Hehe, göteborg? Waa

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Åka någonstans med vänner.

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var i skolan, tränade, käkade på Musses, firade med familjen. Inget speciellt alltså.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Finns det säkert

 

Vem saknade du? Mina vänner som inte var med på Hjälmared under den tiden och Alice dem tre månaderna som hon bodde i Australien.

 

De bästa nya människorna du träffade? Hela Hjälmisgänget och folk som jag träffat genom dem.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ha sköj! Nämen, ta vara på tiden och satsa lite mer på skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0