Ser fram emot

Nyår:
Självklart! Kommer att ha superkul med massa kompisar och äta så god mat! Plus att det ju blir nytt år vilket jag tycker är kul av någon anledning. 
 
 
Kap Verde:
Den sextonde åker jag och min familj till KapVerdeöarna som ligger i "utkanten" (eller vad man säger) till Afrika! Åh det ska verkligen bli såå roligt. Längesedan jag var utomlands och jag har aldrig varit utanför Europa. 
 
 
Födelsedag:
Den 25:e Januari fyller jag sexton åååår! Självklart ser man ju fram emot sin födelsedag? Jag menar vem gör inte??
 
 
Åre:
Under sportlovet ska jag iväg och åka skidor i Åre med EFS. Största delen av dem som ska med var med på mitt konfirmationsläger i somras så det kommer bli askul att träffa alla igen!! Är dock kass på att åka skidor...
 
 
Showen:
I slutet av mars har Alingsås Konståkning sin årliga vårshow. Det är sååå roligt och jag är alltid lika taggad! Mer om detta kommer senaree.
 
 
Sommaren:
Jag längtar konstant efter sommaren. Tror dock inget kan slå sommaren 2013. Det var det bästa någonsin.
 
 
Detta är några utav sakerna jag längtar till och ser fram emot just nu. xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0