Det senaste

Bloggningen har inte varit på topp det senaste, men jag hoppas att jag kommer tillbaka snart. Det är inte alltid så lätt att ha tid liksom, haha. Iallafall så var jag som sagt på fotboll i går på morgonen och på kvällen var jag på Mangiamo och åt med mina underbara tjejer. Det var riktigt roligt och vi satt där inne och pratade i hela tre timmar!! Åh älskar dem tjejerna såå mycket! ♥ Efter det gick vi till Zack & Joel och var där ett tag vilket också var mysigt. 
 
Idag var jag tränare en snabbis i morses innan jag drog iväg snabbt som satan till kyrkan. 99orna hade första förträffen till Hjälmared idag och jag är såå avundsjuk! Vill också dit igen, få starta om allt liksom. Åh, det hade varit perfekt. Iaf så var vi där eftersom Malin sjöng tre sånger. Hon är så himla duktig, blir nästan sur på henne haha. Sen käkade vi kyrkkaffe med Johan och Joanna och sedan följde jag Johan till tåget. Vi pratade jättemycket under tiden vi gick. Hade jättemycket att prata om eftersom det var så pass längesen vi träffades Har verkligen saknat han så himla mycket. ♥ 
 
Nu tänkte jag plugga lite (hehe, pll) och senare ikväll ska jag in och åka konståkning. Ska bli kul! Hörs senare älskisar, pussar
 
 
Ja, det ser ut som att vi är ca 3 år, men aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0