29 okt

Hej!
Som ni såg i mitt förra inlägg så var jag på gymmet idag. Körde mest kondition men slängde in lite styrka också, både armar, bål & ben. Efteråt köpte jag en swebar och jag kände för att prova något nytt så jag körde järnet på kaffelattesmaken och den var riktigt god faktiskt. Möjligtvis lite för söt, haha. Mamma hämtade upp mig efteråt och vi åkte hem. Väl hemma tog jag det lugnt en stund innan Calle ringde och sa till mig att komma in till stan. Så jag duschade och sedan fixade jag iordning mig på tio min... Det är fan bra! Och det inkluderar både kläder, smink och hår! (som jag bara borstade, men ändå!) Jag fick vara så pass snabb eftersom min bror hade en tid att passa. Iaf så åkte jag in och träffade Calle & Alfie till en början och sedan kom det bara fler och fler och tillsist satt vi tio pers hemma hos Adam och spelade Med Andra Ord. Lätt roligaste sällskapsspelet! Hahaha! Sedan har vi bara tagit det allmänt chill och jag åkte hem ganska tidigt. Här hemma har jag inte gjort något särskilt utan bara ätit lite osv. 
 
 
 
Hade på mig en standard tråkig outfit; Vit stickad tröja, svarta jeans, DW klocka, Johnny Bulls.
 
Btw så blir många av bilderna jag laddar upp helt gråa och konstiga? Blir det så för någon mer? Eller är det någon som vet vad man kan göra åt det? Blir såååå tacksam för svar för stör mig som fan på det, haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0