Det senaste!

Hej där!
Bra uppdatering som vanligt, haha! 
Igår hände det inte särskilt mycket. På kvällen var jag inne och träffade lite vänner. Bland annat Joel & Zack som jag inte träffat på ganska länge, så det var skooj! Vi gick mest runt och pratade osv. Inget speciellt, men lite mysigt. 
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket. Jag och mamma var inne i asås nyss och köpte present till min bror som fyller år på måndag. Fick också med mig lite saker till mig själv, men mest basicsaker. Ett par jeans, en svart stickad tröja, två bhar och ett par adidasbyxor nivet? Älskar dem! Haha, har alltså köpt ett par killbyxor idag, men de är så jävla sköna så det är luugnt! Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske åker in och är med några, men det märker vi. Det blir inget alltför sent iaf då jag ska upp imorgon och vara tränare på morgonen. Men vi hörs senare! Pusssss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0