Hej där!

Riktigt kul att se att det faktiskt är folk som går in på här även fast jag inte bloggat på evigheter. Har iaf planer på att komma tillbaka nu, men det går antagligen ganska segt i början. Var snälla!! Haha, sedan sist har det inte hänt så mycket. Det största är väl egentligen när jag & tjejerna var hemma hos Alice och firade henne. Vi hade typ en spakväll vilket var supermysigt! Fick höstlov igår också! Vi var skolan i gårkväll i några timmar så därför är vi lediga idag.
Har dragit ner massa på isträningen och skaffat ett gymkort istället, så i morses var jag på gymmet med Adam & Wille och tränade lite. Riktigt gött! Ikväll åker jag till Ellen och firar henne tillsammans med Elina & Veronica. Det kommer säkert bli superkul och vi får alltid så himla god mat när vi är hos Ellen, så det ser jag riiiktigt mycket fram emot! Antagligen tar vi massa bilder, det brukar vi göra. Så det kommer nog! Skriver mer senare, puss på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0