Igår & Idag

Hej! 
Idag var egentligen planen att gå på några vänners match, men jag vaknade så pass sent så jag hann inte, hahaha. Men det var galet skönt att sova ut! Jag har superont i mina armar, rygg & mage idag eftersom jag var och tränade igår... Är nog lite otränad ja, haha. Jaja, det kommer la.
 
Igår var vi alltså hos Ellen och det var supermysigt. Vi åt gott och pratade och skrattade som galningar... När vi varit hos Ellen åkte jag till Adam en kortis och träffade några. Vi låg seriöst och kollade på Timon & Pumba. Haha, jag var så övertrött så jag låg där och skrattade hela tiden... Jag åkte hem relativt tidigt därifrån eftersom jag var så trött som jag var och när jag kom hem stupade jag i princip rakt i säng. Jag vet inte ifall vi tog några vettiga bilder igår, antagligen inte, vi var lite flummiga... Jaja, vi hörs senare! Puss ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0