Svar till frågestunden - Del 1

Glass - Godis
Fredagsregn - snöfall
Sola - Bada
Sommar - Vinter
Vår - Höst
Dator - Mobil
 
 
Hur gammal är du?
15
 
Hur länge har du åkt skridskor?
Jag började i skridskoskolan när jag var tre eller fyra nånting, och i riktig konståkning när jag var typ sex. Så totalt elva-tolv år.
 
Kan du förklara/visa din morgonrutin?
Kan göra det i ett inlägg någon gång!
 
Hur sminkar du dig till skolan?
Inte sådär jättemycket, utan bara det jag tycker behövs för att inte se helt ofräsch ut, haha.
 
Har du bra schema i skolan?
Det funkar.
 
Är du kär?
Kan jag inte påstå.
 
Favoritskor?
Låga vita converse & ett par svarta kängor. Sen är jag dökär i mina blommiga klackar.
 
Favoritplagg?
Oj, älskar mina toppar/linnen från Tessie som jag har i svart & rosa.
 
Favoritnagellack?
Jag har egentligen inget favoritnagellack, utan jag går emot allt i färgerna grönt och blått. Älskar illgula naglar också!
 
Favoritgodis?
Mentos och allt med choklad!
 
Favoritsmycke?
Har skrivit ett inlägg om det som ni kan hitta här!
 
 
Favoritfärg?
Jag tycker verkligen att det här är den svåraste frågan man kan få. Älskar ju alla färger!! Men rosa och ljusblå är helt sjukt fint.
 
Hur ser din hårborste ut?
Ahdu, den jag använder mest är ljusblå och typ oval, haha.
 
Är det du som är lisebergskaninen?
Ajjemän!
 
Om du hade fått välja vem du fick vara, lisebergstjejkaninen eller lisebergskillkaninen?
Håller mig nog till att vara tjej, haha.
 
Gillar du popcorn?
Vem gör inte? 
 
Vilken är din favoritfilm?
Alla Harry Potter filmer, Lol, Trassel
 
Vad använder du för hårprodukter?
Jag använder inte särskilt mycket. Bara shampoo & balsam, inpackning, ibland saltvattenspray & hårolja.
 
Vad använder du för smink?
En vanlig vardag till skolan typ? Concealer, ibland BBcream, puder, rouge, ibland bronzer, mascara, ibland eyeliner och ibland ögonskugga. Och typ ett lypsyl eller läppglans på det.
 
Vilka är dina 5 bästa och 5 sämsta sminkköp?
Kan göra ett inlägg någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0