Svar till frågestunden - Del 2

Är du duktig i skolan?
Inte sådär jätte, men det kunde varit värre ändå. Jag är bra på vissa ämnen medan jag är riktigt dålig på vissa. *NO*.
 
Vad lyssnar du på för musik?
Verkligen allt möjligt! Ibland blir det låtar som jag lyssnade på för några år sedan, och då låter jag helt efterbliven, haha.
 
Favoritapp i mobilen?
Instagram, kik, twitter, we♥it, snapchat, runkeeper
 
Får du månadspeng? Hur mycket får du?
Ja, jag får 600 som sätts in på mitt kort i månaden, men behöver jag mer så får jag det, haha.
 
Hur lång är du?
Längesen jag mätte mig, men 172 eller nåt kanske
 
Vad väger du?
60 typ
 
Snyggaste personen?
Zac Efron :)))))))))
 
Gillar du din klass?
Ibland ja, ibland nej.
 
Vad ska du välja till gymnasiet?
Antingen ekonomi, teknik eller samhäll på Alströmer.
 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle det vara?
Att läsa tankar! Och att bli osynlig.
 
Är du nöjd med hur du är som person?
Relativt ändå, även om jag har dåliga vanor och liknande som jag väl skulle vilja slippa.
 
En bra och en dålig sida med dig själv?
Bra: Får ibland höra att jag är positiv och ofta gör folk glada osv. Och jag bryr mig typ inte så mycket om vad andra tycker.
Dålig: Jag är svinjobbig, och kan aldrig hålla käft. Plus att jag är superslarvig, tappar bort allt!
 
Vad har du för skridskor?
Risport RF2 Super med skenan Pattern99
 
Vad tycker du om hockey?
Det är galet roligt att spela. Men de i vår ishall suger verkligen på att hålla tider och respekterar inte konståkningen över huvud taget.
 
Har du någon gång spelat hockey?
Ja, efter showen i år stannade vår showgrupp och hockeykillarna som var med kvar och spelade en match.
 
Hur mycket tränar du på en vecka?
Just nu, fyra gånger på is vilket blir typ sex timmar. Lite fys, en till en och en halv timme rehab en gång i veckan. Kort sjukgymnastik varje dag och en eller två PW's/joggingturer i veckan.
 
Är du vig? Hur vig?
Inte så vig som endel personer inbillar sig, men kan väl inte kalla mig själv stel direkt.
 
Finaste smset du fått?
Måste nog vara ett från Adam, tänker inte säga vad det stod, men det var supergulligt. Eller kanske ett från Alfie...
 
Senaste personen du pratade i telefon med?
Pappa
 
Bästa vän/vänner?
Och självklart många fler, men detta är de som jag umgås mest med.
 
Vad är det för läger du snackar om?
Det är mitt konfirmationsläger i Hjälmared i somras som varade i tre och en halv vecka. Det var lätt det bästa jag gjort!
 
Om du fick resa vart som helst, var skulle du resa då?
Antingen Australien eller Japan.
 
Kan du svara i ett videoinlägg?
Nån annan gång.
 
Kan du visa ditt rum i en video?
Det är verkligen inte mycket att visa, men det kanske kan lösas någon gång.
 
Kan du göra en "Best Friend" video?
Det tror jag säkert, med vem/vilka?
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0