Dålig bloggning

Förlåt förlåt förlåt!

Har verkligen inte haft någon tid idag. Ishallsinternetet funkar inte... Men jag har iaf varit i skolan idag. Det var helt sjukt segt! Sista lektionen vi hade var dock idrott med PerAnders, så det var kul! Vi var ute och gjorde friidrott. Gick faktiskt helt okej. Efter skolan väntade jag bara på träningen och den gick verkligen kasst... Fick gå av typ en halvtimme tidigare pga lederna, hatar det!! Men jaja, nu är jag hemma. Jag och mami har precis ätit sushi och jag har duschat och lite sånt. Ikväll kanske jag åker in och träffar lite vänner, får se hur det blir. Det var allt för nu, får se ifall det blir några fler inlägg ikväll. Puss på er!
 
 
 
Glöm inte att ställa frågor till frågestunden!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0