Sommaren 2013

 
1-2: Skolavslutningen Andra bilden är beskärd helt fel, så Alice försvann eller vad man ska säga.
3: Enda bilden jag har från en oförglömlig kväll
4: Åkte till Mullsjö med Ellens familj och familjevänner till dem.
5: Hade en supermysig kväll med alla tjejerna så vi sa hejdå för en månad.
6: Större delen av min packning för lägret, haha.
7-8: Midsommar på Hjälmared!
9-11: Konfirmerad på Hjälmared.
12: En favoritbikini!
13: Mysig kväll med tjejerna när vi kommit hem från lägret.
14: Liseberg med konfabuddies!
15-16: Härlig kväll med några från Hjälmared ute på lycksalighetens ö.
 
 
1: En till bild från lycksalighetens.
2: På väg ut till Hönö tillsammans med Emmy & Alice.
3: Båttur på Hönö då vi träffade och lärde känna massa nya människor. Asmys!
4: Sjukt mysig kväll hemma hos Emmy med massa vänner. Alfie på bild.
5: Random bild.
6-7: Var i Falkenberg med min familj och min brors kompis.
8: Myskväll med Emmy.
9: Lisberg med konfabuddies igen!
10: Badade med Joanna.
11: Jag & Joanna åkte ut till Gustav. Superkul!
12: Jag & Joanna flummade sönder hos henne på kvällen.
13: Asrolig kväll hemma hos Alex med skönaste vännerna. DV på bild.
14: Myskväll med Emmy & Adam.
15: Superkul kväll med gänget. Wille på bild.
16: Avslutade sommarlovet med ett träningsläger på hemmais.
 
 
Enormt stort tack till alla som gjort den här sommaren till den bästa någonsin! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0