Första skoldagen

Hej där!
I morses vaknade jag klockan kvart över sex för att göra i ordning mig och gå till skolan. Det var ändå ganska chill, och jag var långt ifrån lika trött som jag trodde att jag skulle vara! Var beredd på zombie typ... Inte alls lika jobbigt som jag hade förväntat mig. Tvärtom var det riktigt roligt att träffa min klass igen. Har seriöst träffat två personer från min klass på hela sommaren, så har saknat de jättemycket! Min lärare var snäll så vi fick gå en hel timme tidigare. Då sprang jag runt i skolan och var allmänt pigg med lite vänner medan jag väntade på att Bklassen skulle sluta.
 
Efter skolan gick jag och fem vänner till stan där vi fikade och kollade i lite affärer. Jag hittade ett par suuuperfina kängor som jag nog tar och köper. Sedan hittade jag några käcka böcker som jag nog också införskaffar någon gång. Hade inte med mig några pengar idag, så det blev ingen shopping alls.
 
När jag var på väg till bussen var det en söt liten kille som kom fram och började prata med mig och lade in sitt nummer i min mobil, haha. Jag tar för givet att han gick runt och fiskade, men lite gulligt ändå ju! Också smsade han mitt namn till sig själv, så jag antar att det är nån random kille som har mitt nummer nu... Nu sitter jag här hemma i min säng och äter nektarin. Ikväll ska jag träna, blir säkert bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0