Glossybox Augusti

Hej!
Idag fick jag hem min tredje glossybox. Den här för Augusti månad heter "Beauty is golden" och jag är faktiskt väldigt nöjd med sakerna jag fick. Tänkte visa lite snabbt och skriva lite om det. 
 
 
Diamond Oil Shampoo & Conditioner (Nylansering) från Redken

"Ger styrka och glans till försvagat/livlöst hår. Schampot rengör effektivt, ger hållbar glans och styrka till håret. Balsamet mjukgör, reder ut och ger glans så att det blir smidigt och medgörligt." - Glossybox
Själv har jag inget mer att säga egentligen förutom att det faktiskt luktar ganska gott och att jag är väldigt nyfiken på att prova de här produkterna!
 
 
 
Honeymania Body Butter (Nylansering) från The body shop
 

"Community Fair Trade-producerad vildhonung av nektar från tusentals blommor, tillsammans med flera andra CFT-producerade ingredienser som sheasmör, kakaosmör, sesamolja och bivax." - Glossybox
Den här produkten är nog en av de jag är lite missnöjd med. Jag har så himla mycket bodybutters från The body shop, och det känns lite onödigt med fler. Plus att jag inte tycker att den luktar överdrivet gott. Jag får väl prova och kolla ifall den återfuktar väldigt bra eller något. Återkommer!! I BUTIK 26/9!
 
 
 
Bronzed Goddess Duo Eye Shadow från Model Co
 
"Två nyanser som gör att du enkelt kan skapa olika stilar och gå från dag till kväll på nolltid. Kan användas var för sig eller kombineras för att skapa snygga skuggor och definiera ögonen." - Glossybox
I den här duon är jag inte överförtjust i den ljusa skuggan. Den är inte så pigmenterad och färgen är inte alls som jag trodde den skulle vara när jag såg den. Den är inte helt vanlig liksom. Den "flikar" sig typ och det hela är i princip bara glitter. Inget jag gillar. Den mörka däremot gillar jag starkt. Det är en fin färg och skuggan är bra pigmenterad. Plus att den nog är lätt att använda! Så tumme upp för den mörka skuggan!
 
 
 
Onyx Black Eyeliner från Be a Bombshell
 

"Eyeliner med enkel applicering och lång, vattenfast hållbarhet. Håll pennan mot ögonfransarna när du målar så att du får en snygg tunn linje som får fransarna att se tätare och längre ut." - Glossybox
Den här eyelinern är jag faktiskt extremt nyfiken på! Spetsen ser väldigt tjock ut på bilden, men när jag provar att måla på handen blir det faktiskt ett tunnt och jämnt streck som är ordentlgit svart! Pennan är sjukt lätt att kontrollera känns det som. Ska definitivt provas på ögonen snarast!!
 
 
 
Nailpolish no.119 från Claudia
 

"Claudia nagellack är ett snabbtorkande nagellack med en hög täckförmåga och som sitter länge utan att flagna. Borsten är platt och bred (wide brush) vilket gör att appliceringen är enkel." - Glossybox
Jag har inte särskilt mycket att säga om nagellacket eftersom jag inte provat det än och det är svårt att testa på något annat sätt än på naglarna. Men jag tycker att det är en superfin färg, men den visas tyvärr inte så bra på bilden. Det var längesen jag använde nagellack från Claudia, så det ska bli roligt att prova igen. Kanske till och med provar det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0