Godmorgon!

Godmorgon!
Fört och främst, förlåt för det där lilla inlägget igår, det blev så helt enkelt. Kan inte riktigt bestämma mig för om det ska få vara kvar eller inte...
 
Idag ska jag nog faktiskt bara vara hemma, drar en chill helg! Jag är faktiskt inte på humör för att vara social, har ont i huvudet och yadayada. Får se ifall något händer. Ikväll (eller ah, vid 18) ska jag in och träna i nästan två timmar på is! Vet inte riktigt om det kommer gå, men gör mitt bästa. Efter det åker jag nog bara hem och tar det lugnt. Känner verkligen att jag måste vila upp mig endel, är redan så trött på skolan så det finns inte! Men det märker vi! 
 
 
Random bild från Hjälmared som inte har ett piss att göra med texten, haha.

Kommentarer
Postat av: Wut?

Men nej, varför ta bort det?
Ser att alla typ skriver "Åh ska sluta deppa, sluta skriva av mig!", men det är inget fel med att göra det. Alla behöver skriva av sig ibland, plus att det kan vara bra att läsarna fattar att även en så fin tjej som du inte alltid är glad osv! :) <333

2013-08-25 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0