Lite Favoritsmycken

 
Här är några utav mina favoriter i min smyckeslåda.
Jag har en klocka, som egentligen är min systers, men hon använder den inte så jag tog den. Den är inget speciellt märke, men fin ändå och passar till nästan alla kläder.
Den andra klockan fick jag i konfirmationspresent. Det är en Daniel Wellington och bandet är i modellen Classic Southampton.
Det första halsbandet är av guld och min farfars bror har gjort det.
Silverhalsbandet fick jag av min syster i konfirmationspresent. På berlocken står det "Don't dream your life, live your dream. Don't dream your life, live it." Det är av märket bud to rose by Diddi.
Skridskohalsbandet har jag haft superlänge, och jag hade på mig det verkligen varenda dag på Hjälmared.
De första två armbanden är några gamla från Gina Tricot tror jag, men jag gillar de och jag gillar att jag har två.
Silverarmandet fick jag tillsammans med silverhalsbandet. På det står det "Live your dream."
Det sista armbandet är köpt på en secondhandbutik faktiskt.
Berlocken som är en ängel fick jag av en kompis när jag fyllde fjorton. Den är lite svårt att använda eftersom den känns väldigt ömtålig, men jag gillar den supermycket!
Alla korsberlocker fick jag i konfirmationspresent. Det första silvriga är av Thomas Sabo. Det andra fick jag av min bror och är köpt på Smycka tror jag. Det tredje fick jag av mormor & morfar och det är av guld med en liten diamant i mitten. Jag har inte hittat någon passande kedja till det än, men när jag väl gör det kommer jag att använda det jättemycket, för det är verkligen superfint.
 
Nu har ni fått ett litet hum av vad jag gillar för smycken! Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0