Liten miniupdate

Det blev ingen träning för min del idag. Jag har bestämt mig för att ta ledigt på tisdagarna, för min kropp och mina leder klarar inte av att träna så hårt sex dagar i streck. Så kommer det vara tillsvidare iaf, får se hur det blir framåt hösten. Istället har jag varit hemma idag och tagit det lite lugnt. Fick hem min fjärrutlösare som jag beställde för ett tag sen idag, så har lekt lite med det. Haha, förstår det inte fullt ut, men det är väl bara att öva lite så löser det sig! Det var allt för nu. Kanske hinner slänga in ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Det märker vi! Puss  
 
 


Kommentarer
Postat av: Dude #10

Döör, va snygg du är! ;*

Svar: Haha, taack! :)
Amanda Börjesson

2013-08-28 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0