Min kväll

Kom nyss hem från träningen, och kan jag bara få säga att det är jävligt jobbigt att träna ibland? Idag hade jag jätteont i kroppen och var allmänt trött i huvudet, så kunde inte riktigt koncentrera mig. Plus att jag har mensvärk som gör förbaskat ont asså... Brukar inte ha så ont av det, men den här månaden är det verkligen hemskt! Jaja, ska sluta klaga. Fick iaf vara på isen! Ibland gillar jag att träna så pass sent som vi gjorde idag. Kom inte från ishallen förrän 22 typ... Jag gillar att komma ut från ishallen och att det är mörkt ute. Och jag gillar att träna det sista jag gör på en dag. Sen hinner man med så himla mycket mer på dagen! 
 
Nu är jag extremt trött och jag tror att jag kommer frysa ihjäl vilken sekund som helst, men jag är sjukt glad ändå för jag fick världens bästa nyhet alldeles nyss. Shit vad lycklig jag är! Känns inte riktigt okej att skriva ut det här, men ni kan ju veta hur enormt superaplycklig jag är just nu!
 
 
En utav mina favoritbilder från lägret. Den är tagen på midsommar och med på bilden är Vicki, jag, Patalie & Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0