Natti

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte riktigt haft lust. Jag drog ut på en liten tur förut. Tänkte köra lite intervaller, men det slutade med att jag satte mig på några stenar vid vattnet och lyssnade på musik. Sen blev det sjukt varmt så jag tog ett litet spontant dopp, haha. Sedan var jag bara hemma och tog det lugnt innan jag åkte in till träningen. Var på isen i en och en halv timme eller något, men det är ganska mycket för att vara jag ändå, så jag är nöjd! Efter träningen hade min papi köpt en ben&jerry till mig, så den åt jag lite av nu på kvällen medans jag kollade på något avsnitt Charmed. Lugn och mysig kväll. Välbehövlig! Nu ska jag snart sova eftersom det är skola imorgon igen, bläää. Är så skoltrött redan... Ska jag lyckas hålla ut till höstlovet!? Åh herre... Men det löser sig väl antar jag. 
 
 
 
Puss & Godnatt bästa ni 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0