Natti

Detta blir sista inlägget för ikväll. Tänker sätta på en mysig film och bara ta det lugnt ett tag. Det behövs. Jag är så himla trött hela tiden? Sov mitt på dagen idag. Det är inte särskilt likt mig! Jag får försöka somna tidigt ikväll och genom helgen, försöka bli pigg till nästa vecka. Dock är jag astagg på att träffa folk, känner mig fett ensaaaam!  Men det kan nog klämmas in något i helgen som inte blir alltför sent. Önska mig lycka till, haha! Det brukar sluta med att jag kommer hem 1-2 någon gång och somnar typ 3 om jag är ute på helgerna... Braaa Amanda! Jaja, puss på er älskade ni, godnatt
 
 
liten random bild sådär. klänningen är köpt på mango och jag hade den på min konfirmation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0