Torsdag

Hej! Idag hade vi alltså skolfoto, och jag tror ändå att det blev okej! Hoppas det iaf... Men de enskilda är alltid så hemska, och i år skulle vi typ kolla ut ur kameran som på bebisfoton ni vet? Och asså, inget emot det, men vi skulle ändå ha kroppen och ansiktet vändt mot kameran, med bara ögonen bort? Ah, det var iaf superkonstigt!
 
Sista lektionen vi hade var hälsa, och det var verkligen en jättebra lektion och den fick mig att tänka en del. Vi jobbade med livslinjer. Inte såna i händerna, utan typ tidslinjer. Först berättade vår lärare verkligen allt jobbigt och svårt som hänt i hans liv och målade upp det på tavlan. Sedan skulle vi själva göra det på papper och skriva upp det som vi ansåg är det viktigaste som hänt oss. Jag började tänka på mitt liv, och på hur lite riktigt hemska saker som faktiskt har hänt mig. Det jag vill få fram av det här är hur tacksam jag är över att ha hamnat i familjen jag hamnat i och i rätt vänskapskrets. Och att det mesta löser sig med tiden.
 
Efter skolan tog jag bussen hem där jag hann vara i en halvtimme och slänga i mig lite mat innan jag tog bussen in till träningen igen. Träningen gick la hyfsat, fick gå av tidigare men jaja. Efter isen hade vi en liten minifys där vi joggade ner, körde lite bålstyrka och stretchade. Nu har jag kommit hem och ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag tror jag, så jag slipper vara så trött imorgon. 
 
 
 
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0