Update + Stallet!

Nu har jag kommit hem från rehabgrejen. Jag träffade bara min sjukgymnast och pratade lite och gjorde som sagt ett träningsprogram. Idag gjorde vi bara det jag ska göra hemma/i ishallen, det jag ska göra på rehabgymmet gör vi nästa torsdag! 
Påväg hem därifrån åkte jag och mamma in och köpte massa frukt och sådant. Planen är fruktsallad ikväll, mums! När vi handlat skjutsade hon mig till Espresso House en snabbis där Wille & Markus var. Har inte träffat Markus på aslänge, så det var kul! Vi satt och pratade en liten stund innan jag var tvungen att gå tillbaka till mamma och åka hem. Nu har jag kommit hem och ska snart duscha. Ville bara slänga upp ett litet inlägg först. Puss på er älskisar
 
 
Världens bästa tjejer på bild. Mitt hus på Hjälmis, Stallet. Shit vad jag saknar att alltid ha er nära brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0