Annandagen & tjugosjunde

Dålig bloggning igår, förlåt! Haha, hade lite fullt upp... Åkte till mormor & morfar vid halv ett typ och var där hela dagen. Jag var hemma i typ tio min innan jag åkte till dv där jag var största delen av kvällen och senare åkte jag och Alex till en av hennes kompisar. Jag sov även hos Alex vilket var myys. Så som sagt hade jag inte särskilt mycket tid över till bloggen. Nu är jag iaf hemma igen och ska vara det fram tills ikväll då jag ska in och träffa några vänner. Några av mina tjejer som jag inte träffat på aslänge känns det som... Jaja, det blir säkert mysigt som vanligt! Nu ska jag äta något, svinhungrig, haha. Många pussaar 
 
 
några gamla svartvita

Kommentarer
Postat av: ANine

Orkar inte hur snygg du är!! ;* <3

Svar: Åh, tack så jättemycket!! :)
Amanda Börjesson

2013-12-27 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0