Julafton ♥

Haha, jag är medveten om hur ocharmiga dessa bilderna är, men bättre än inga! Eller? Och ser att jag ahde en tofs på handleden också, väldigt fashion måste jag säga.
 
 
Såhär såg alltså jag ut idag. Väldigt simpelt med bara en klänning och strumpbyxor också körde jag på naturligt hår (duktigt va??) och inte särskilt mycket smink. Men jag kände mig bekväm i det så det blev super! 
 
Min dag har varit heelt underbar. På morgonen öppnade vi julstrumpor osv och vid halv 12 typ kom mormor, morfar, min moster, hennes man och min kusin. Vi åt, mycket bör tilläggas, och öppnade lite paket innan vi såg på Kalle Ankas jul. Mormor hade aldrig sett det!? Haha, hon satt och gapskrattade... Sen åkte släkten hem och vi i familjen tog det lugnt ett tag innan tomten kom. Han hade ett brev där det typ stod nåt om att Sverige och många andra "rika" länder i världen inte skulle få besök av tomten utan han hade manipulerat allas familjer så att de trodde att de hade köpt paketen och lalala. Haha, min pappa är galen... Så öppnade vi paketen vilket var helt perfekt. Fick massa fina saker som jag är såå tacksam för. Sedan satte vi på Polarexpressen som vi kan utantill vid det här laget för jag tror fan vi har sett den varje julafton sen jag var typ tre... Menmen, är det tardition så är det. Och surprise surprise, vi åt mer... Hihi, mat♥
 
Tänkte visa sakerna som jag fått i olika inlägg ett tag framöver. Låter det bra? Inte allt på en gång liksom, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0