Min dag

Idag var jag bara i skolan i typ en halvtimme på morgonen innan jag och tre andra tjejer drog iväg till alströmer. Vi var med på några utav humanisternas lektioner och fick se lite hur det var osv. Åt där också. Deras psykologilektion var vi inte på så länge men det vi fick höra och se var verkligen intressant och jag är såå himla taggad på att börja läsa just psykologi! Vid ett var vi tillbaka i skolan och då hade vi bara lite luciaträning och sedan fick vi gå. Hehe, osocial som jag är så åkte jag hem direkt och la mig i soffan och kollade på dagens julkalender. Har jag sagt hur mycket jag älskar årets? Såååå mysig! Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, kollat ikapp Paradise Hotel, vilat upp mig. Är så himla trött hela tiden. Vettefan varför asså... Tänkte iaf gå och lägga mig nu så att det går över nån gång. Många pussar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0