Hemmadag

Ännu en dag hemma för mig. Det suger, vill bli frisk nu!! Så idag kunde jag inte träna och jag kunde inte åka in och träffa en kompis som jag inte träffat på aslänge. Åh blir så suuur. Hatar det här! Jaja, antar att det blir en kväll hemma då. 
 
Idag har jag bara suttit i min säng och kollat igenom några av mina gamla favoritfilmer. Rent & Dirty Dancing. Så fina filmer. Love them! Antar att resten av dagen ser likadan ut. Haha, är så negg just nu... Förlåt! Planen är nog att försöka tävla imorgon om jag inte mår ännu sämre då, så det håller vi tummarna för!! Vill inte missa ännu mer nu. Imorgon hade jag även planerat in en myskväll hos Calle med världens bästa människor, men det kommer jag inte heller kunna vara med på och det suger ju verkligen...
 
Nu ska jag sluta klaga, haha. Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0