Klagar

Det blev ingen träning för mig idag. Halsen har blivit värre under dagen och ifall jag ska vara frisk och kunna tävla i helgen är det bäst om jag tar det lite lugnt. Träning på fredag iaf. Här hemma har jag faktiskt gått och blivit ännu sämre. Eller asså, jag är la inte sjuk riktigt, men jag hostar endel och har lite ont i huvudet och kroppen osv. Men vill verkligen inte bli sjuuuk! Jag vet, jag vet. Det var ett jädra tjöt om det, men vill verkligen inte!! Speciellt inte imorgon. Jag och Marigona har planerat in ♥Thai♥ innan Öppet hus och shit, har varit taggad sen vi bestämde det. Jaja, hoppas det blir bättre iaf. Har beställt hostmedicin och massa halstabletter av papi och ligger och dricker te och honungsvatten i mängder. Haha, joppas det hjälper liiite iaf.
 
Nu blev detta väldigt rörigt, men aja, så blir det ibland. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0