Tips - Love & Toast

ber om ursäkt för att det blev så enormt mycket bilder, men så blir det ibland, haha!
 
 
Dessa tre små söta sakerna är handkrämer av märket love & toast. Jag tänker börja med att säga att förpackningarna kan vara det sötaste jag sett!! Älskar att när man öppnar den så är det ett litet hjärta och sedan en liten toast. Åh så gulliiigt! Haha, jag faller för sådana saker... Själva krämerna är faktiskt superbra. Inte för tunna och inte för tjocka utan helt lagom. Utav de tre har jag egentligen ingen favorit utan jag gillar alla lika mycket. 
I förpackningarna luktar de inte särskilt mycket men när man väl får på krämen på händerna förstärks dofterna så otroligt mycket och det luktar så gott! Den rosa, sugar grapefruit, luktar lite syrligt men ändå sött precis som det låter på namnet. Den orangea, mandarin tea, luktar exakt som sådana apelsiner med typ pinnar i (koriander?) som man har på jul. Och den blåa, honey coconut, luktar verkligen inte varken honung eller kokos utan vanilj typ. Tänk nybakta, varma vaniljbullar så har du doften där!

Kommentarer
Postat av: alice

det är nejlikor i apelsinerna haha ;)

Svar: haha, jaha! ;)
Amanda Börjesson

2013-11-09 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0