Empty products #1

Kommer ni ihåg när jag berättade att jag skulle försöka använda upp mycket av produkterna jag har hemma? Nu tycker jag att jag har användt upp ganska mycket, och det kanske kan vara värt att visa. Förlåt för extremt dåliga bilder i vissa fall, men så fick det bli den här gången!
 
1. Clinique clarifying lotion 3 30ml - Detta är en liten flaska av min favorittoner. Har haft denna när jag åker bort någonstans eftersom jag inte velat släpa med mig den stora flaskan. Men jag kände för att göra mig av med denna nu eftersom den bara tar extra plats. 
2. Yves Rocher refreshing gel cleanser - Just den här rengöringen var ingen hit tycker jag. Den tvättade bort sminket helt okej men den var verkligen inte bra för min hy.
 
 
 
3. Renefris colour preserve treatment 3 - En hårinpackning som jag fullkomligt älskade! Den gjorde håret lent och glansigt samtidigt som den luktade supergott. Stoooort tips!
4. Garnier Fructis color resist strengthening shampoo - Ett helt okej shampoo, inget speciellt egentligen, men det funkade.
5. Waterclouds color shampoo - Iiiingen hit alltså... Dethär shampoot torkade ut mitt hår och tyngde ner det. 
 
 
6. The body shop coconut body scrub 50ml - En superbra miniscrub som doftar heeeelt gudomligt! Jag brukar verkligen inte gilla kokosdofter, men denhär luktar supergott! Sen är den lite lagom stora scrubkorn i så den gör inte ont eller nåt men den känns ändå att den gör något. 
7. Hawaiian Tropic after sun body butter - Det känns som att jag säger emot mig själv här då även denna doftar kokos, men gott! Väldigt somrigt dock. Detta kan vara ett av de bästa body buttren (?) som jag provat. Extremt återfuktande. Huden blir superlen!
8. Puma yellow shower gel - Inget speciellt här. Luktar inte särskilt mycket och är inget speciellt på huden. Men den funkar väl att använda antar jag även fast jag lätt har bättre!
 
 
9. LdB Jasmine & Shea deodorant - Mycket intressant med deo, eller hur? Haha. Gillar verkligen alla LdB deos starkt, men det finns sådana som doftar bättre än den här. Den luktar inte äckligt på något sätt, men den passar inte mig. 
10. Alyssa Ashley Vanilla parfym - Detta var mina favoritparfym förra vintern. Den luktar varmt, juligt och supergott! Men nu hade jag bara jättelite kvar så jag kände att det var dags att använda upp den. Men rekommenderar den starkt ifall du letar efter en go vaniljparfym till ett bra pris!!
11. Handkräm från Depend - En helt okej handkräm. Luktar oparfymerat om ni vet? Haha. Den var bra att slänga på precis innan man skulle gå ut eftersom den sjunker in i huden supersnabbt.
 
 
 
Har även använt upp ett puder, en ögonskugga och ett  lypsyl, men glömde ta kort på det, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0