18/9

Jag bestämde mig för att stanna hemma idag också, men imorrn kör vi igen! Då är det skola + rehab som står på schemat!
 
Idag har jag som sagt bara varit hemma. Jag har pluggat endel så att jag inte ska bli så himla efter i skolarbetet, så det känns ganska bra. Känner mig duktig! Haha. Förut tänkte jag kolla på någon mysig gammal film, och bestämde mig för Camp Rock. Dock finns den bara på svenska på swefilmer, så när Joe började snacka skånska stängde jag av på två röda... Hahaha, det kan ha varit det mest otippade jag hört! Inget emot skånska asså, men inte i dubbade filmer tack... Jag gjorde även amerikanska pannkakor förut. Det kan ju vara något av det godaste som finns! Herregud vad mums! Jaja, nu ska jag gå tillbaka till böckerna. Vi hörs senare, pusss!
 
 
arkivbild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0