Friidrottsdag!

Idag började jag skolan vid nio och hade lite block (typ eget arbete). Vid tolv skulle alla åttor och nior på skolan vara på mjörnvallen för vi hade typ friidrottsdag. Åh jag har varit så tagg på den här dagen! Älskar det! Det var jätteroligt tycker jag, och endel grenar gick faktiskt ganska bra! Så jag är jättenöjd. Dock kan jag knappt stå upp ordentligt nu för har så galet ont i knäna! Men jag hoppas på att det går över till imorrn. Men jag tror inte jag tränar imorrn iaf, för jag har lite ont i halsen och är lite småförkyld osv, så känner att det nog är bättre att skippar det. Nu ligger jag i min säng och har pluggat endel för biologiprovet vi har imorrn, och det känns faktiskt ganska okej. Jag kommer nog ihåg det mesta iaf. Nä, nu får jag ta och lägga mig tror jag, så jag kan bli helt frisk snart igen! Puss på er! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0