I min mobil - Instagram

Jag kände att instagram är standard, så jag börjar med det helt enkelt, haha. 
 
Jag vet inte riktigt hur länge jag haft instagram, men den äldsta bilden som jag fortfarande har uppe är 37 veckor gammal. Jag vet att jag hade instagram ett tag när det var ganska nytt, men förstod inte så mycket och tyckte inte det verkade roligt, så jag tog bort appen igen. Sen när det blev populärt laddade jag ner det igen och startade ett nytt konto. Från början hette jag borjessonsbil, men nu heter jag ebbaamandajosefin istället. Själva företaget Börjessons Bil heter faktiskt borjessonsbil nu, vilket jag tycker är ascoolt, hahaha. 
 
Det går lite i perioder hur mycket bilder jag lägger upp, som mest tror jag det gått en vecka. Så jag uppdaterar ändå relativt mycket tycker jag. Men det får ju inte bli för mycket heller, vilket det har blivit ibland, haha! Det är allra mest bilder på mig, vilket det är på de flestas instagram, så det är väl egentligen inte särskilt intressant, haha.
 
Sen ett tag tillbaka har man även kunnat ladda upp filmklipp på instagram, men jag har inte riktigt hakat på den trenden än. Jag har bara lagt upp ett filmklipp, och det var inte så längesen alls. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Följ mig gärna på instagram. Ofta kommer det upp samma bilder som på bloggen, men ibland är det lite annorlunda. @ebbaamandajosefin
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0