Igåår

Igår hade jag ingen tid över huvud taget till att blogga. På morgonen åkte jag till skolan bara för att få reda på att vi inte hade nån lärare, så vi satt nere i korridoren och "jobbade" hela klassen, haha. Sen hade vi en halv spanskalektion innan vi åt och gick iväg till nolhagastafetten. Vår klass hade ett lag med, men vi är ju så dåliga va, haha. Näst sist hamnade vi! Nejmen, det var lite roligt ändå. Jag sprang en sträcka och för mig gick de ändå ganska bra tycker jag. Tog in tre platser!
 
Efter stafetten åkte jag till Adam en kortis med Adam, DV, Wille & Kråkan. Vi satt på hans golv en liten stund och pratade, haha. Sen tänkte vi åka till donken, men vi träffade några på vägen så vi fastnade liksom där. Jaja, vi hann till donken en kortis iaf. Sen följde Wille mig till min träning där jag gjorde färdigt båda mina program! Så jag är jättenöjd med det!
 
Jag hann bara hem för att duscha och äta lite efter träningen innan jag åkte in och träffade några vänner igen. Det var samma gäng som innan, men Julia var med. Har inte träffat henne sen återträffen så det var kuul! Vi gick Ljus i Alingsås, vilket är långt ifrån min favoritgrej, haha. Så segt och kallt ju! Men bra sällskap hade jag iaf.
 
Jag åkte hem relativt tidigt, halv 12 typ, och då var jag så trött så jag slocknade på dirren. 
 
det laggar så det blir inga bildeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0