Just nu...

...sitter jag och skriver på en budget som vi ska göra i so:n. Det är faktiskt relativt roligt, och det går ganska bra! Vi ska typ inreda en lägenhet och hålla koll på hyror och försäkringar och sådant. Också är man tilldelad en liten lägenhet som faktiskt finns på riktigt och som ligger en bit utanför Alingsås. Man får även ett jobb som nattvakt någonstans. Också ska man hitta ett sätt att ta sig till jobbet och allt. Det är faktiskt roligt för att vara ett skolarbete!
 
Men jag ska lägga ner det för kvällen nu och göra mig en kopp te, sätta på en mysig film och bara mysa lite. Jag vet inte ifall jag går till skolan imorgon eftersom vi har elevens val hela dagen, och jag har klättring. Jag har fortfarande ont i hela kroppen, så får se hur jag gör. Men jag säger nu godnatt och vi hörs imorgon! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0