Lördagskväll

Kvällen spenderades med några av mina fina vänner. Jag, Elsa, Alice & Linnea var hemma hos Alice och bara hade det mysigt. Eller ah, galet är ett bra ord att beskriva kvällen med, haha. Gud, vi har dansat och sjungit som galningar! Men vi har faktiskt suttit och pratat lite och så med. Nu det sista, precis innan vi åkte, spelade vi in en video som förmodligen kommer att komma upp här på bloggen. Ifall den inte blir jättedålig, haha. Men vet inte när riktigt än, vi måste redigera den litegrann då den just nu är typ en halvtimme lång... Men det blir säkert bra! Nu ska jag nog sätta på nåt avsnitt av någon serie eller kanske en film och bara varva ner lite innan jag ska sova. Puss på er.
 
 
 Sötisbild på Linni & Elsa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0