Lördagskväll

Hej!
Kom nyss hem från stan där jag var och såg en film på bio med Pattis och Adam. Elysium tror jag den hette. Ganska bra tycker jag även fast den var rätt våldsam och brutal på sina ställen. Haha, satt och höll Adams hand framför ansiktet och typ hyperventilerade lite då och då... Jag är typ överkänslig för blod och sånt. Sen grät jag en skvätt på slutet, haha, var nog den enda i salen... Jaja, efter filmen gick jag och Adam hem till honom en kortis. Vi pratade endel och såg lite av en film som gick på tv. Lite mysigt sådär. Nu är jag hemma och ska sova när som för jag ska upp ganska tidigt imorgon och vara tränare. Ska faktiskt bli askul för barnen är så söta och jag har inte träffat dem på länge. Det var allt för nu, natti älsklingar ♥
 
 
Riktigt gammal arkivbild.
 
Glöm inte bort att ställa frågor till frågestunden!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0