Söndag

Idag har jag som sagt spelat in den där reklamfilmen. Den handlade typ om att ungdomar ska sluta röka och så. Jag fick spela rollen som rökare, eftersom jag tydligen såg ut om en, hahaha, tack! Jaja, det regnade hela tiden och det var svinkallt, men ändå ganska roligt. Efter det åkte jag och tjejerna hem till Linnea där vi satt och hade det mysigt och pratade massa. Nu har jag varit hemma ett tag och har ätit och tagit det lugnt. Haft en riktigt rolig dag faktiskt, men är långt ifrån redo för ännu en skolvecka... Sjukt vad otagg jag är! Men det löser sig! Hörs senare eller imorrn, p&k ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ;P

SNÄLLA lägg upp reklamfilmen här på bloggen ifall det går! Måste bara se! x)

Svar: vet inte om jag får, men kan ju kolla, haha ;)
Amanda Börjesson

2013-09-23 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0