Tävlingsfrisyren

Nu har jag kommit hem från ishallen. Det var inte de barnen som jag trodde det skulle vara, utan några andra, lite äldre. Men de är så söta de med! Det är riktigt roligt att vara tränare för dem, för de är så duktiga!
 
Mamma har precis satt upp mitt hår inför träningstävlingen ikväll. Hon åker snart iväg och hämtar min bror som varit i Portugal i en vecka på träningsläger, så därför är det uppsatt redan nu. Jag är lite nervös för ikväll faktiskt, men det går säkert bra. På dagen idag är jag nog bara hemma, vill vila upp mig lite.
 
Btw, det är september nu!! Det känns faktiskt helt okej att sommaren är på väg bort, även fast jag vill bada såå mycket mer! Men alla andra tycker typ att det är för kallt nu... Bullshit, de är bara fega! Haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0